[c-nsp] VRF Aware NAT using Cisco SPA-IPSEC-2G *Question*

Danielsen.Peter Christian PED PED at kmd.dk
Wed Dec 19 14:15:30 EST 2007

Just build a MPLS aware IPSec solution using a Cisco SPA-IPSEC-2G card
to use with in our Datacenter, now I need to do some VRF Aware NAT for
traffic passing trough the IPsec tunnels,

Any idea, on how to implement this, or if its supported, when using a
Cisco SPA-IPSEC-2G card ..

I tryed to search CCO, with no luck,

.-/Peter
** Operator please give me the number for 911 **

www.kmd.dk www.kundenet.kmd.dk www.e-Boks.dk www.organisator.dk

Hvis du har modtaget denne mail ved en fejl vil jeg gerne, at du
informerer mig og sletter den.
KMD skaber it-services, der fremmer effektivitet hos det offentlige,
erhvervslivet og borgerne.

If you received this e-mail by mistake, please notify me and delete it.
Thank you.
Our mission is to enhance the efficiency of the public sector and
improve its service to the general public.

KMD A/S l Lautrupparken 40-42 l DK-2750 Ballerup l CVR-nr. 26911745

KMD er medlem af IT-Branchen, Dansk Erhverv, samt anmeldt til
Datatilsynet som edb-servicevirksomhed. KMD er certificeret i henhold
til ISO 9001:2000, med Dansk Standard som certificerende organ,
Microsoft Gold Certified Partner, Certificeret SAP Hosting Center.